Skip to content

برسی نحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی در رودان

نشستی با حضور محمد محسنی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان، فرماندار رودان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و رئیس نیروی انتظامی شهرستان با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و ارتقای کیفیت خدمات، در محل فرمانداری رودان برگزار شد.

به گزارش هرمزگان من به نقل از میراث آریا، محمد محسنی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر، روز شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۴ در این جلسه با اشاره به اینکه رودان به عنوان پل ارتباطی هرمزگان با کرمان و سیستان و بلوچستان نقش مهمی در سفرهای نوروزی ایفا می‌کند، گفت: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی، پذیرای حجم بالایی از مسافران عبوری و گردشگران نوروزی است و باید تمامی دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی کامل، خدمات‌رسانی مطلوبی را ارائه دهند.

او همچنین به تأمین مایحتاج موردنیاز مسافران اشاره کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی مناسب، از کمبود اقلام ضروری جلوگیری کرده و رفاه مسافران را تأمین کنیم.

محسنی بهبود ارائه خدمات از طریق هم‌افزایی بین نهادهای مختلف را نیز ضروری دانست و گفت: همکاری بین دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و خدماتی می‌تواند نقش مؤثری در بهبود تجربه سفر برای گردشگران داشته باشد.


در پایان این نشست، بر هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مسئول برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی تأکید شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
Search