- هفته نامه هرمزگان من - https://my-h.ir -

اجرای عملیات تعادل بار ترانسفورماتورهای عمومی در حاجی‌آباد

هرمزگان من- عملیات تعادل بار ترانسفورماتورهای عمومی در سطح شهرستان حاجی‌آباد با هدف کاهش بار پست‌ها، جلوگیری از مدار خارج شدن ترانسفورماتورها و پیشگیری از قطع برق اجرا شد.

مدیر برق شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به اهمیت این اقدام در پایداری شبکه گفت: این عملیات با هدف مدیریت بهتر بار شبکه و جلوگیری از سوختن ترانسفورماتورها در دستور کار قرار گرفته است.

سعید کریمی افزود: اجرای تعادل بار در سطح ترانسفورماتورهای عمومی، نقش مهمی در افزایش تاب‌آوری شبکه توزیع و کاهش خاموشی‌های احتمالی دارد.

این اقدام در راستای بهبود بهره‌برداری از شبکه و ارتقای خدمات‌رسانی به مشترکان انجام شده است.

انتهای پیام/ محمد جواد سالاری