هرمزگان من- جلسه هماهنگی بازدید از کنتورهای هوشمند معیوب در محل مدیریت برق رودان برگزار شد و در این نشست بر رفع مشکلات کنتورهای مشترکین و تقویت امکان پایش و کنترل مصرف برق تاکید شد.
در این جلسه، محمود انصاری، مدیر برق رودان با اشاره به اهمیت کنتورهای هوشمند در مدیریت بهینه مصرف، بر بازدید دقیق و رفع ایرادهای این کنتورها تاکید ویژه داشت.
هدف از اجرای این برنامه، فراهمسازی امکان کنترل و پایش مصرف مشترکین و همچنین محدودسازی مصرف برق مشترکین پرمصرف عنوان شد.
انتهای پیام/ محمد جواد سالاری
