هرمزگان من- رئیس اداره برق هرمز، از اجرای طرح نصب چراغهای الایدی در این جزیره خبر داد.
به گفته حامد عابدین زاده، این اقدام با هدف افزایش کیفیت روشنایی معابر، کاهش مصرف انرژی و بهبود وضعیت روشنایی عمومی در جزیره هرمز انجام شده است. چراغهای الایدی با بهرهوری بالا و عمر طولانی، علاوه بر کاهش هزینههای نگهداری، نقش مهمی در ارتقای زیرساختهای شهری و خدماترسانی بهتر به ساکنان و گردشگران ایفا میکنند.
عابدینزاده با اشاره به اهمیت استفاده از تجهیزات نوین و کممصرف در شبکه روشنایی، افزود: اجرای این طرح میتواند گامی مثبت در راستای توسعه پایدار، مدیریت بهینه مصرف برق و افزایش رضایت شهروندان باشد.
انتهای پیام/ محمد جواد سالاری
