هرمزگان من- ۹ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در قشم جمعآوری شد. مدیر برق قشم، با اشاره به مصرف بالای برق ماینرها تأکید کرد استفاده از برق غیرمجاز برای استخراج رمز ارز، علاوه بر تضییع حقوق مردم، پیگرد قانونی دارد.
اسماعیل سالفی با بیان اینکه ماینرها حجم زیادی از مصرف شبکه را به خود اختصاص میدهند، گفت برخورد با مصارف غیرمجاز در دستور کار قرار دارد و با متخلفان طبق ضوابط قانونی اقدام میشود. وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۱۲۱ اطلاع دهند.
به گفته وی ، شهروندان با گزارش دستگاههای غیرمجاز ارز دیجیتال از پاداش برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/ محمد جواد سالاری
