دیدار فرماندار با رئیس دادگستری و دادستان قشم به مناسبت هفته قوه قضائیه
هرمزگان من- فرماندار شهرستان قشم به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دفاتر رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان با ایشان دیدار و گفتوگو کرد.
دکتر حسین امیرتیموری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیتالله شهید بهشتی و ۷۲ یار انقلاب که در فاجعه تروریستی ۷ تیر سال ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند، هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و از خدمات اثربخش مجموعه دادگستری در برقراری نظم، امنیت و تحقق عدالت قدردانی کرد.
بر اساس این خبر موضوع محرومیت زدایی قضایی در روستاهای غرب جزیره قشم به عنوان یکی از اولويتهاي مهم کاری در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت. دکتر امیر تیموری با استقبال از توسعه قضایی و راه اندازی دادگاه بخش حرا از پیگیریها برای فراهم کردن زیرساخت و ملزومات مورد نیاز این طرح حمایت کرد.
فرماندار، تحقق این طرح را گامی مؤثر در کاهش هزینههای رفت وآمد روستاییان در مسیر غرب به شرق به طول حدود ۱۳۵ کیلومتر و خدمتی ارزشمند به مردم روستاها دانست.
وی گفت: از هر اقدامی که دسترسی مردم به خدمات قضایی را تسهیل کند، حمایت میکنیم.
توسعه همکاری نهادها و ادارات مسوول با دستگاه قضا پیرامون آموزش و آگاهسازی عمومی به عنوان یکی از اهرم های مهمِ پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی و مشارکت در حوزه رفع موانع تولید از دیگر موضوعات مورد تاکید این دیدار بود.
شایان ذکر است، در دیدار با مرتضی فیروزی رییس دادگستری و عبدالزاق نریمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم که به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره آیتالله شهید بهشتی و ۷۲ یار انقلاب در فاجعه تروریستی ۷ تیر سال ۱۳۶۰ انجام شد، فرزاد دهقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان قشم نیز حضور داشت.
انتهای پیام/ محمد جواد سالاری



نظرات