Skip to content

بازگشت ۱۹۱ آسیب‌دیده‌ی اجتماعی به زندگی عادی در بندرعباس

هرمزگان من- مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از ساماندهی و بازگشت موفق ۱۹۱ نفر از آسیب‌دیدگان اجتماعی به چرخه زندگی عادی خبر داد.

به نقل از روابط عمومی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس، در راستای تکمیل فرآیند درمان و بازپروری آسیب‌دیدگان اجتماعی، مرحله نهایی بازگشت این افراد به جامعه با موفقیت به پایان رسید.


مدیر این مرکز با اعلام این خبر تصریح کرد: تعداد ۱۹۱ نفر از افرادی که توسط عوامل ستاد آسیب‌دیدگان این مدیریت جمع‌آوری شده بودند، پس از طی مراحل دقیق علمی و پزشکی و حصول اطمینان از بهبودی کامل، جهت بازگشت به زندگی عادی و کانون خانواده ارجاع شدند.


بر اساس داده‌های ثبت‌شده در این مدیریت، فرآیند بازگرداندن این افراد بر اساس نیازسنجی و وضعیت فردی به شرح زیر صورت گرفته است:


ارجاع به خانواده: ۱۳۴ مورد


ارجاع به محل سکونت: ۵۵ مورد

بازگشت به محیط کار: ۲ مورد


این مدیریت ضمن تأکید بر اهمیت استمرار همکاری‌های بین‌سازمانی در مدیریت بحران‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد که این اقدامات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر و ارتقای امنیت و سلامت عمومی تداوم خواهد یافت. رویکرد مدیریت شهری در این حوزه، فراتر از جمع‌آوری، تمرکز بر درمان و بازپیوند اصولی این افراد به جامعه است تا زمینه بازگشت آنان به زندگی مولد و سالم فراهم گردد.

انتهای پیام/ محمد جواد سالاری

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
Search