جلسه تخصصی رئیس هیأت بدمینتون هرمزگان برگزار شد
هرمزگان من- جلسه تخصصی رئیس هیأت بدمینتون استان هرمزگان با سعیدمظفری، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل و فاطمه مرادی معاونت ورزش بانوان ، مصطفی خادم رئیس هیات بدمینتون استان و اعضای هیات ، در دفتر مدیرکل برگزار شد. در این نشست، آخرین وضعیت این رشته ورزشی، برنامههای توسعه ای و چالشهای پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس گزارش ارائهشده در این جلسه، هیأت بدمینتون استان هرمزگان در حال حاضر ۳۰۵ ورزشکار سازمانیافته دارد که از این تعداد ۲۴۲ نفر را بانوان و ۶۳ نفر را آقایان تشکیل میدهندو همچنین این هیأت دارای ۱۱ هیأت فعال در سطح شهرستانها است که از این تعداد ۶ هیأت با ریاست بانوان اداره میشوند.
یکی از نکات برجسته مطرحشده، قرار گرفتن هیأت بدمینتون هرمزگان در جمع ۱۰ هیأت فعال فدراسیون بدمینتون کشور است که نشان از جایگاه مطلوب این استان در سطح ملی دارد.
سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل در این جلسه با اشاره به ظرفیتهای بالای استان در حوزه ورزشهای ساحلی، بر پیگیری جدی رشته بدمینتون ساحلی تأکید و آن را یکی از اولویتهای توسعه ورزش استان دانست.
مظفری همچنین با ابراز رضایت از روند رو به رشد این رشته، افزایش تعداد بیمهشدگان سازمانیافته به ۵۰۰ نفر تا پایان نیمه اول سال جاری را هدفگذاری و خواستار برنامهریزی منسجم برای تحقق این مهم شد.
در پایان این جلسه، مقرر شد با هماهنگی بیشتر بین هیأت و اداره کل ورزش و جوانان، گامهای مؤثری برای توسعه زیرساختها، برگزاری مسابقات و جذب استعدادهای جدید در سطح استان برداشته شود.
انتهای پیام/ محمد جواد سالاری



نظرات