Skip to content

اورژانس منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان، همراه با پایگاه‌های اورژانس شهرستان در خدمت‌رسانی به بیماران

هرمزگان من- اورژانس منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان طی ۲۴ ساعت اخیر، دو بیمار حاد را با درخواست همراهان بیماران به استان همجوار (شیراز) منتقل کرد.


نیروهای اورژانس ۱۱۵ منطقه ویژه با اعزام سریع و حرفه‌ای، این دو بیمار را در کمتر از ۲۴ ساعت به مراکز درمانی تخصصی شیراز انتقال دادند. این اقدام نمادی روشن از همکاری، هم‌افزایی و تعهد اجتماعی مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در کنار نیروهای امدادی شهرستان است.


این انتقال‌ها با حضور مستقیم نیروهای زحمتکش اورژانس منطقه ویژه و استفاده از خودروهای مجهز انجام شد و مورد تقدیر و تشکر همراهان بیماران قرار گرفت.
اورژانس این منطقه همواره در کنار بیماران و خانواده‌های آنان خواهد بود و این خدمت را وظیفه انسانی و اجتماعی خود می‌داند.


منطقه ویژه اقتصادی پارسیان آمادگی کامل خود را برای ادامه همکاری با شبکه اورژانس استان و شهرستان در ارائه خدمات امدادی به مردم شریف منطقه اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/ محمد جواد سالاری

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
Search