Skip to content

گزارش تصویری/آیین آغاز اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر استان هرمزگان

هرمزگان من- این آیین با حضوراستاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد

انتهای پیام/ عکاس: مهدی منصوری

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top
Search