گزارش تصویری/آیین آغاز اجرای طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر استان هرمزگان
هرمزگان من- این آیین با حضوراستاندار هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد














انتهای پیام/ عکاس: مهدی منصوری



نظرات