روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
روشهای نو و تازه در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی به وسیله روابط عمومی ها ایجاد میشود.
به گزارش هرمزگان من، جلسه توجیحی ،همفکری و مشورتی روابط عمومی ها در سالن جلسات دفتر شهردار بندرعباس برگزار شد.
مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس گفت: تقویم سالانه برنامه های روابط عمومی توسط مناطق و سازمانها تدوین شود و چالشها و برنامه ریزی ها برای نقشه راه روابط عمومی باید بر اساس تقویم سالانه باشد.
وی افزود: نیروهای جوان در روابط عمومی باید با خلاقیت های خود محتوای با کیفیت تولید کنند و از روزمرگی پرهیز کنند تا حرکت روابط عمومی زنده، پویا و ملموس شود.
این مقام مسول اظهار کرد: همکاری و تامل روابط عمومی شهرداری باید تقویت شود و حس همسویی و صمیمیت خانواده بزرگ روابط عمومی در جهت ایجاد یک حرکت جمعی و گروهی برای اطلاع رسانی به مردم باشد.
وی ادامه داد: اخلاق و رفتار نیک و تکریم ارباب رجوع از اولویت های کاری شهردار است و این مساله باید به طور جدی پیگیری و دنبال شود تا اعتماد مردم به سازمان به سمت و سوی مثبت اندیشی هدایت شود.
پاسالار تصریح کرد: گلایه هایی از طرف شهروندان پیرامون تکریم ارباب رجوع وجود دارد و روابط عمومی ها باید در روند اصلاح رفتار و ادبیات سازمانی فرهنگسازی کنند.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و انتشار خبرها گزارش ها و عکسهای مختلف جزو وظایف ذاتی روابط عمومی هاست عنوان کرد: برای ارائه عملکرد هماهنگ سازمان باید همه اخبار و طراحی ها در قالب مشخص و یکدست باشد و نوع نگاه و پل ارتباطی شهرداری با شهروندان کامل و شفاف مشخص شود.
پاسالار اضافه کرد: دوره های آموزشی و به روز رسانی دانش و آگاهی پرسنل روابط عمومی به زودی برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد: مسولین روابط عمومی ارزیابی پرسنل، همه مناطق سازمانها و نواحی به شکل ماهیانه به مدیریت اعلام کنند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: تقویت و راه اندازی آرشیو روابط عمومی ها، اطلاع رسانی دیدارهای مردمی شهرداران در مناطق نواحی در روزهای سه شنبه و ارائه خدمات به مردم در میز خدمت باید به شکل جدی پیگیری شود و برای پاسخگویی با هماهنگی معاونین مناطق و سازمانها را به میز خدمت ورود دهید.
انتهای پیام/
نظرات